کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی ورودی 1393

کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی  ورودی 1393

دانشجویان کارشناسی ارشد رشته مدیریت ( کلیه گرایش ها)
دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی
ورودی 1393

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

خلاصه 10 درس از کتاب مبانی سازمان و مدیریت نوشته دکتر علی رضاییان به همت جناب آقای بیرامی در وبلاگ قرار گرفت. مطالب یاد شده را از لینک زیر دانلود نمایید.

لطفا فایل فشرده زیر را دانلود نموده و 4 عکس موجود در آن را در کامپیوتر شخصی باز کنید.

یک نمونه از سرفصل دروس و واحد هایی که می بایست در طول دوره کارشناسی ارشد طی شود در لینک زیر قابل دانلود می باشد .

کلاس های روز جمعه   مبانی مدیریت و رفتار سازمانی تشکیل نشد.

ضمنا از قرار معلوم  گروهی که قرار بود کنفرانس دهد با گروهی که قرار است هفته بعد کنفرانس دهد؛ هر دو در جلسه پیش رو به ارائه مطالب  خواهند داد.

البته کلاس سرکار خانم حسن بیگلو در ساعت 10:50 دقیقه تشکیل شده است.

دانشجویان گرامی خواهشمند است پاورپوینت های ارائه دورس خود یا خلاصه آنها را به

mahdijudaki@yahoo.com

ارسال نمایید تا در درسترس سایر همکلاسی ها قرار گیرد.

با تشکر

کتاب های مورد نیاز ترم اول که در ادامه مطلب تصاویر جلد آنها را مشاهده می کنید می توانید از «انتشارات گوتنبرگ » واقع در روبروی سر درب دانشگاه تهران 300 متر به سمت میدان امام حسین (ع) تهیه نمایید.

به اطلاع می رساند با توجه به کمبود صندلی برای دانشجویان تا اطلاع ثانوی کلاس های روز جمعه ترم اول  رشته مدیریت مقطع کارشناسی ارشد به جای کلاس 412 در کلاس 501 تشکیل می شود.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

هدف از ایجاد این وبلاگ به اشتراک گذاری متون آموزشی کلاس های کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی  ورودی سال 1393 می باشد.

ضمنا دانشجویان گرامی می تواند سایر مطالب، اطلاعیه ها و مباحث و فایل های پاور پوینت ارائه شده در کلاس ها و هرگونه مطلبی که برای دانشجویان مفید می باشد در این وبلاگ به اشتراک بگذارند.فقط کافی است مطلب مورد نظرشان را به

mahdijudaki@yahoo.com

و با اضافه کردن کلمه ARSHAD به ابتدای موضوع ؛ ایمیل کرده و سپس در وبلاگ مشاهده کنند و لینک دانلود پیوست ها را دریافت نمایند.